środa, 22 lipca 2015

Manipurka - kolekcja kolorowych ubranek dla dzieci


Jagódka ma prawie osiem lat. Mieszka w Amsterdamie. Jest otwartą, wesołą i bardzo kreatywną dziewczynką. Spędziłam z nią tydzień na zabawach, rozmowach i tworzeniu kolorowych ubranek dla dzieci. Moja mała asystentka wymyśliła aplikacje, pomagała w doborze kroju, zestawieniu kolorów. Cierpliwie przymierzała sukieneczki i pozowała do zdjęć. Swoją dziecięcą wiarą i spontanicznością przekonała mnie, że pomysł jest fajny i trzeba go Wam pokazać!




Na razie sfotografowałyśmy zestaw jagodowy - fiolet z zielonymi aplikacjami. Jest serduszko, koniczynka i kieszonka do wyboru. Kolejne zestawy w pięknych manipurowych kolorach - niebieski z czerwony, zielony z czerwonym, również biel, czerń i szarość...kombinacji będzie dużo. A dla mamy luźniejsza mini z krótszym rękawem w kolorze dziecięcej sukienki.




Jagódka jak każda dziewczynka lubi czasem być królową balu, założyć długą zwiewną sukienkę i obserwować kolegów, którzy ukradkiem zerkają. Przyznam się. Ja też to czasem lubię! Uszyłyśmy więc dziecięcą wersję letniej sukienki Moon. Pokazywałam ją na zdjęciach z Warszawy, na brzegu Wisły od strony Saskiej Kępy. Sesję z Jagódką, obie w zielonych manipurowych sukniach zrobiłyśmy w Złotoryi.
Sukienka wiązana jest na szyi oraz z tyłu, paskiem który jest pod biustem. Dzięki temu pasuje na mniejsze i ciut większe osoby. A w przypadku dziecka, będzie dobra jeszcze przez wiele lat zmieniając jedynie swoją długość. Panie i Panowie, oto sukienka Moon dla mamy i córeczki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz