8/27/2014

Manipurowy sklep na DaWanda


Pierwsze manipurowe rzeczy już do kupienia na DaWanda. Coraz rzadziej bywam we Wrocławiu a o Warszawie jedynie często śnię więc aby łatwiej namierzyć moje rzeczy, zdecydowałam się na sprzedaż internetową. Na co dzień "zaszywam się" w przytulnie urządzonym pokoju, pełnym nazbieranymi przez rodzeństwo starociami, gdzie powstają nowe pomysły na Motyle i manipurowe życie :)

http://pl.dawanda.com/shop/ManipuraStyle

Długo szukałam tkanin. Warszawa, Wrocław, Szczecin i ciągle  nic co by mnie zachwyciło wyglądem i ceną.Wszystko co potrzebne było tuż obok mnie, w moim rodzinnym miasteczku pełnym trudnych wspomnień, w którym od jakiegoś czasu jestem. Układając tkaniny w zwiewne motyle układam na nowo siebie. Mam tu miejsce do pracy, przestrzeń do działania, ogród - raj dla mnie i dla psiaka. Znalazłam w Złotoryi to, czego szukałam. A nawet więcej, bo szukając materiałów trafiłam na osobę, która pomogła mi ruszyć z miejsca. Z większą mocą i odwagą. Dziękuję Nanaf Organic i osobie, która za tym stoi!






Mój pierwszy ekologiczny Motyl.
Po szaleństwach z kolorami zatęskniłam za szarością, spokojem i ciszą.
I za materiałem organicznym. Bliższym naturze.
Taki jest. Miękki, delikatny, otulający opadającymi na dłonie rękawami.
Długi, więc można nosić jak sukienkę.

Tak pięknie na mnie patrzył, cierpliwie znosił ciągłe niezadowolenie z siebie i pozwolił aby szary Motyl w końcu ożył on...Trzypozycje. Dziękuję!
Ps. Pierścionek na zdjęciach, cudowny, zaczarowany, z onyksem, też od niego...





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Manipura Style , Blogger